Praktische zaken

januari 4, 2019

Wij willen liever niet dat studenten alleen stage lopen, de ervaring leert dat je als je met z’n tweeën bent veel steun aan elkaar hebt en reizen bijvoorbeeld gemakkelijker gaat. De minimale stage duur is 3-4 weken, deze tijd heb je nodig om ook even te kunnen acclimatiseren en daadwerkelijk wat te kunnen betekenen en leren.

De kosten voor een stage zijn ongeveer 615 euro voor 4 weken. Dit is inclusief: verblijf in Dawadawa Lodge in Tamale (of lokaal guesthouse/verblijf bij locals gedurende tijd in een kliniek), ontbijt en avondmaaltijd, wassen van kleding, fietshuur, pick-up van Tamale airport of bushalte en begeleiding door Hope Network Ghana.

Je dient zelf een visum aanvraag te doen en je vliegticket te boeken. Vanaf Accra is het mogelijk te vliegen naar Tamale, deze tickets zullen door Hope Network in Tamale voor je worden geboekt. Het is ook mogelijk met de bus te reizen en te overnachten in Accra. Meer informatie hierover volgt als je contact met ons opneemt.

Voor de aanvraag van een stage in het Tamale Teaching Hospital hebben we een introductiebrief van je opleiding en bewijs van inschrijving van je opleiding nodig.